گل و گیاه ظرافت گل و گیاه ظرافت .

گل و گیاه ظرافت

سبزی شاهی

شاهی

یکی از عوامل مهم در کاشت بذر شاهی خاک مناسب و مرغوب است در گلدان میتونید از ترکیب خاک برگ + خاک باغچه + کمی ماسه استفاده کنید حتی از کوکوپیت+ پیت ماس + پرلیت هم میشه استفاده کرد ولی اگر در باغچه اقدام به کشت میکنید حتما سعی کنید از کود حیوانی پوسیده هم استفاده کنید.

برای کاشت بذر شاهی به گلدانی با عمق 10 سانتی متر نیاز دارید. لازم به ذکر است که گلدان شما باید دارای سوراخ های زهکشی باشد تا آب اضافه از آن خارج شود. پیشنهاد می‌کنیم که مقداری سنگ در کف گلدان بریزید تا به این امر کمک کند. راستی اگر گلدان ندارید از هر وسیله ای میتونید برای کاشت استفاده کنید حتی از شانه تخم مرغ و یا جعبه های میوه پس زیاد خودتون رو درگیر گلدان نکنید.

ابتدا خاک را مقداری مرطوب کنید. بر روی خاک گلدان به آرامی خرید بذر شاهی را بپاشید. حالا مقدار بسیار کمی (حدودا نیم سانتی متر) خاک روی بذر ها قرار دهید و مجددا خاک را مقداری آبیاری نمایید. بهتره بجای خاک ترکیبی از ورمی کمپوست و خاک استفاده کنید و یا ترکیب خاک با کود حیوانی پوسیده این کار باعث بالا رفتن درصد موفقیت و رشد بهتر گیاه شما خواهد شد.

گیاه شما برای رشد به آب و نور خورشید نیاز دارد. سطح خاک گلدان را همواره مرطوب نگه دارید. پس از اولین آبیاری برای حفظ رطوبت گیاه تا 24 ساعت بر روی گلدان یک نایلون بکشید. و حتما هر روز به مدت 1 الی 2 ساعت نیالون را بردارید تا هوا در روی گلدان جریان پیدا کند و مانع بیماری های قارچی شود.

برای خرید بذر شاهی و سایر بذرها به فروشگاه بذر ظرافت مراجعه فرمایید. همچنین از راه‌های زیر نیز می‌توانید محصولات ما را ملاحظه و خرید نمایید:

۱- مراجعه به صفحه اینستاگرامی به آدرس:

https://www.instagram.com/zerafat.shop

۲- مراجعه به کانال تلگرامی به آدرس:

https://t.me/zerafat_shop

۳- تماس با شماره موبایل: ۰۹۱۳۵۵۵۵۸۳۳


برچسب: شاهی، بذر شاهی، سبزی شاهی، بذر، بذر سبزی، خرید بذر، فروشگاه بذر،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۴:۴۰ توسط:ظرافت موضوع: نظرات (0)